Verzenden & retourneren

   1.  Bezorgen

  

1.1  Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

 
Orders boven de € 25 worden binnen Nederland gratis verzonden zonder track&trace. Daaronder zijn de kosten voor Binnenlandse zendingen € 0.99.

 
Ga voor zekerheid, kies voor verzending met track&trace! De kosten daarvoor zijn €3,50  Verzenden met Track&Trace is gratis vanaf € 60.

Voor artikelen die niet door de brievenbus passen betaal je een eigen bijdrage in de verzendkosten van €4,95. Boven de € 75 zijn de verzendkosten geheel voor onze rekening.
 
Verzenden naar België kost € 2.50, gratis boven de € 70. Verzenden naar alle andere Europese landen kan voor € 3.95 en is gratis vanaf € 70.


  
1.2   Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
   

Wij doen iedere werkdag van maandag tot vrijdag (muv dinsdag) ons best om alle bestellingen nog dezelfde dag te verzenden. Bestel je op vrijdagavond, zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag verzonden, omdat PostNL helaas geen post meer verwerkt in het weekend.
 
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving dan word je bestelling verzonden als de betaling binnen is. 
   

1.3  Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
 
 

Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heb je een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij je om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heb je de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis? Neem dan contact op via e-mail, via whatsapp op 0628565517 of bel naar 0165-329503. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
   

2.  Retourneren


2.1  Kan ik mijn bestelling retourneren?

 
Ja, je kan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kan je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Op maat gemaakte producten zoals ballchain, jasseron, leer en koord kunnen niet geretourneerd worden. Breng ons altijd eerst via de mail op de hoogte van de retour, dan kunnen we de retour snel verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen aan u terug betaald.
  

2.2  Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
   

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening. 
  

2.3  Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
  

Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor je omruilen. Artikelen die speciaal voor je op maat geknipt zijn (zoals bv. leer, koord of jasseron), kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
   

2.4  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
   

Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heb je beschadigde artikelen ontvangen stuur ons dan een foto, dan sturen we je zo snel mogelijk een vervangend artikel op!